Bordó és Ezüst

Kezdetek

2016. szeptember 05. 22:37 - balakor

2016.09.05 - Hétfő

 Szeptember ötödikén indult a nagy vállalás.

Az első hetem így néz ki:

 

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Önálló

Jobb oldalt 40 lövés 10 m két kézzel

Jobb oldalt 40 lövés 10 m két kézzel

Jobb oldalt 40 lövés 10 m két kézzel

Jobb oldalt 40 lövés 10 m két kézzel

Jobb oldalt 40 lövés 10 m két kézzel

-

Kondi

A/1 Köredzés (mell, váll)

50 perc

-

A/2 Köredzés (has, láb)

50 perc

-

A/3 Köredzés (bicepsz, tricepsz, hát)

50 perc

-

Futás

7 km

7 km

-

8 km

8 km

8 km

Közös technikai

-

Baranta

-

-

-

Baranta

 

Amint látjátok 4 típusú edzésem van: önálló technikai edzés, kondicionáló edzés, futó edzés és közös technikai edzés. Az első héten az önálló technikai edzések során az íjászat dominál. A kondicionáló edzések izomcsoportok szerint van megbontva, de erről a témáról külön bejegyzés lesz a későbbiekben. A futó edzéseknél jelenleg a maratoni (folyamatos) módszert alkalmazom. A közös technikai edzések azok, melyeket én tartok, de a jövőben tervezek több helyre is eljárni, mert nekem is szükségem van az új impulzusokra. 

Túl vagyok az első napon. 7 órakor kezdtem, íjászattal. Az elkövetkezendő 11 hónap célja, hogy egy teljesen új technikát sajátítsak el az íjászat terén. Eddig az íj bal oldalán futott ki a vessző és most megpróbálom magam, átszoktatni arra, hogy a jobb oldalon lőjek. Aki nem szokott íjat fogni a kezébe, nem is sejtheti, mennyire nehéz dolog átszokni egyik technikáról a másikra... Egyébként ahhoz képest, amit gondoltam, meglepően jól ment. Persze jó néhány vesszőt melléküldtem tíz méterről is, holott a másik technikával 50-60 méterre viszonylag stabilan lövök méterszer méteres célra.
Ezt követően a konditeremben fojtattam az edzést, ahol először egy négyes szettet állítottam össze (fekve nyomás 15x50kg, áthúzás 20x15 kg, fekve nyomás ferde padon 15x40 kg és vállból nyomás 15x15kg, mindezt három körben, pihenő nélkül), aminek a végén már égtek a vállaim rendesen, majd kegyelemdöfésként egy hármas gyakorlatsort raktam össze magamnak (döntött törzsű oldalemelés 15x5kg, tárogatás 20x7,5kg, tárogatás állva 15x5kg), mely teljesen szétbombázta a vállamat. A mellizmomban enyhe izomláz van.

Este futottam 7 km-t, 10 km/h-s átlagsebességgel. Egy szakaszon becsatlakozott a masszőröm is. :D Emellett ma 10 órát dolgoztam, aminek egy része fizikai munka volt. Persze ez nem része az edzéstervnek, csak gondoltam megemlítem. :D

Szólj hozzá!
Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://balakor.blog.hu/api/trackback/id/tr6511680157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása