Bordó és Ezüst

2016.09.19. - Hétfő

2016. szeptember 19. 21:21 - balakor

Úgy tűnik végérvényesen beköszöntött az ősz. A reggel hűvös volt és szitált az eső, de nem különösebben zavart, mert nem edzéssel kezdtem a napot. Mivel elég sok munkám akadt ma, így csak délután volt időm edzeni. 

5 körül már rendesen esett az eső, ami felettébb hangulatossá tette a gyakorlást. Ezúttal, hogy az íjat megkíméljem, lándzsáztam. Átvettem a hármas osztott fogásban a belső és külső csapásokat, a keresztezett csapásokat, a hónalj-csapásokat és a csúsztatott szúrásokat. Ezt követően patt fogásban néztem át a belső és külső csapásokat, a keresztezett és hónalj-csapást, valamint a szúrásokat. 

Hétkor indultam el futni; az eső végig esett. Alapvetően szeretek esőben futni, nagyon hangulatos. Ma 8 km-t futottam, 5:33-as ezrekkel. A nehéz indulás ellenére nagyon jól esett. 

Mivel ma reggel nem volt időm kondizni, így az átcsúszott holnap reggelre...

Szólj hozzá!
Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://balakor.blog.hu/api/trackback/id/tr6411728709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása