Bordó és Ezüst

2016.09.22-27.

2016. szeptember 27. 19:47 - balakor

Sajnos nem sikerült úgy beosztani az időmet, ahogy szerettem volna és ennek a blog látta a kárát. No hát mi is történt, mióta nem írtam utoljára... 

Múlt héten egy futóedzést kihagytam, amivel ebben a makrociklusban már 2-re növekedett a kihagyott edzéseim száma. Míg első esetben nem volt időm a költözködés miatt, addig most csak szimplán kicsúsztak a dolgok a kezem közül. A rosszul szervezett idő mindig kárba vész... A harmadik hét nagyon kemény volt, már nagyon vártam a pihenőhetet és hát végül el is jött. Érdekes, hogy az első rosszullétem pont tegnap, az 5 km-es futáskor jött rám. Nagyobb hangsúlyt kell fektessek a regenerálódásra és sokkal se sokkal nagyobb hangsúlyt a bemelegítésre. Gyanítom, hogy az volt a gond, hogy gyakorlatilag null bemelegítéssel álltam neki a futásnak, mert "már sötétedik és amúgy is csak 5 km". Okos. 

Múlt héten elbúcsúztam az eddigi legtehetségesebb tanítványomtól. Munkát vállalt egy másik városban és elköltözött. Mivel gyakorlatilag ő volt az arkadasom is, így most kicsit egyedül maradtam a felkészülésben. Igazából eléggé magam alatt voltam emiatt, de ez az élet velejárója. 

A negyedik heti edzéstervem az alábbi:

 

Jobb oldalt 50 lövés 10 m

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Önálló

Szálfegyver

Hajító

Jobb oldalt 60 lövés 10 m két kézzel

Jobb oldalt 60 lövés 10 m két kézzel

Hajító

 

Kondi

-

 -

A/1 Köredzés (mell, váll)

50 perc

 

A/2 Köredzés (has, láb)

50 perc

A/3 Köredzés (bicepsz, tricepsz, hát)

50 perc

-

Futás

5 km

5 km

 

6 km

7 km

10 km

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balakor.blog.hu/api/trackback/id/tr7311747855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása