Bordó és Ezüst

Visszatérés

2016. október 09. 23:04 - balakor

Nos, aki követi az edzéseimet, az láthatta, hogy a múlt héten nem közöltem az eredményeket. Ez azért történt, mert nem igazán voltak... Kezdett valami túledzés-féle úrrá lenni rajtam, így ezen a héten csak saját testsúlyos edzés és technikai edzést végeztem. A saját testsúlyos edzéseket minden nap (vasárnap kivételével) és egész testet átmozgató jelleggel végeztem, tehát nem izomcsoportokra bontva, ahogy az eddigiekben. Ezzel a beiktatott változatossággal úgy érzem elkerültem a túledzést és a jövő héten nagy lendülettel vághatok az edzésekbe. 

A jövőheti edzések még mindig alapozó jelleggel lesznek elvégezve, de "a nemzetközi helyzet egyre fokozódik". 

 

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Technikai

40 dobás késsel

+ Baranta edzés 

Jobb oldalt 60 lövés 10 m két kézzel, 3 vessző a kézben

Jobb oldalt 60 lövés 10 m két kézzel, 3 vessző a kézben

Néptánc

40 dobás késsel

 Lándzsa formagyakorlat és alapgyakorlatok

Kondi

 -

C/1 Köredzés (mell, váll)

60 perc

 -

C/2 Köredzés (has, láb)

60 perc

C/3 Köredzés (bicepsz, tricepsz, hát)

60 perc

-

Futás

10 km

9km fartlek

2000 lassú

500 gyors

1000 lassú

500 gyors

1000 lassú

500 gyors

1000 lassú

500 gyors

2000 lassú

10 km

-

10 km

14 km

 

 

 

 

 

 

 

 

Holnap reggel futással kezdek, ami egy hét kihagyás után érdekes lesz... Alapvetően utálok reggel futni, mert valamiért mindig sokkal rosszabbul esik. Két lehetőség lesz: vagy nagyon jól esik és akkor oda kell figyelnem, hogy ne menjek 12 km/h fölé, nehogy túlhajtsam magam. Ha rosszul esik, akkor meg majd összeszorítom a fogam... :)

Szerdán voltam bemutató baranta foglalkozást tartani egy helyi általános iskolában, mivel hétfőn indítok egy új csapatot. Hatalmas népszerűségnek örvendett a dolog, minden második gyerek megígérte, hogy jönni fog edzésre. Hogy mennyien lesznek, az nagy kérdés, de én elszánt vagyok és kitartó - tehát úgy érzem, részemről minden adott a sikerhez. 

Emellett holnap kezdek egy nyelvtanfolyamba is, amit már régóta vártam. A holnapi igen sűrű nap lesz, szinte hihetetlen, hogy munka mellé mennyi mindent be fogok sűríteni... 

A héten már megyünk párommal néptánc foglalkozásra is, ami szintén nagy álmom volt. Nagyban hozzá fog járulni a tudáskészletem bővüléséhez. 

Nagyon motivált vagyok, majdnem annyira, mint a kezdeteknél. Remélem ez ki fog tartani az elkövetkezendő két hétben... :)

 

Szólj hozzá!
Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://balakor.blog.hu/api/trackback/id/tr7811784517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása