Bordó és Ezüst

No akkor vágjunk bele!

2016. szeptember 05. 22:07 - balakor

No akkor vágjunk bele. Elhatároztam, hogy 2017 júliusában ismét fokozatvizsgát teszek a Baranta Hagyományos Magyar Harcművészet nyári edzőtáborában. Ha lesz rá lehetőség, akkor a 6. szintű vizsgát teljesítem, ha nem lesz magas szintű vizsga rendezve 2017-ben, akkor megújítom az 5. szintű oktatói vizsgámat. Ehhez egy 11 hónapos edzéstervet raktam össze magamnak. 

A blog fő témája az edzéseim tapasztalatainak megörökítése lesz, ennek megfelelően az első posztomban bemutatom az edzéstervem dióhéjban. 

A felkészülési időszakot három részre osztottam: alapozás (7 hónap), erőfejlesztés (2 hónap) és gyorsaságfejlesztés (1 hónap). A három nagy egységet tovább osztottam makrociklusokra, melyek mikrociklusokból állnak. A mikrociklusok egy hetet ölelnek fel, melyből hat edzésnap és egy pihenőnap. A makrociklusok négy mikrociklusból állnak, melyekből 3 növekvő terhelést mutat, egy pedig könnyedebb, lazább. 

Tudom, ez így kicsit tömör, de a későbbi bejegyzéseimben ki fogok fejteni mindent...

Szólj hozzá!
Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://balakor.blog.hu/api/trackback/id/tr1611680037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása