Bordó és Ezüst

A 6. hét értékelése és 7. hét előzetes

2016. október 16. 21:05 - balakor

Az elmúlt héten sok újdonságba fogtam bele, amibe már régóta szerettem volna. Hétfőn elindítottam sok év után újra egy gyermekcsapatot, ami egyelőre heti egy edzéssel működik, de tervezem a bővítést. Továbbra is járok nyelviskolába, hogy frissítsem az angolom, amivel meglehetősen jól haladok. Csütörtökön voltunk párommal néptánc foglalkozáson, így egy újabb régi vágyam teljesült. 

Az edzésekben a technikagyakorlásokkal elmaradtam, valamint egy futóedzést kihagytam a héten (10 km futás). A többi edzést viszont eredményesen teljesítettem. Az első makrociklusban a 4 hét alatt csak 2 edzést hagytam ki, de ez nem összevethető a 2. makrociklussal, ugyanis az első hetem a kiégést elkerülendő mellőzte a futóedzéseket. 

 

 

 

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Technikai

Utánpótlás edzés

Hajítófegyver

Szálfegyver (lándzsa)

Íjászat

Íjászat

Szeminárium

Kondi

 -

A/ 1 Köredzés (mell, váll)

60 perc

A/2 Köredzés (has, láb)

60 perc

-

A/3 Köredzés (bicepsz, tricepsz, hát)

60 perc

-

Futás

10 km

10 km

 

10 km

10 km

14 km

 

 

Az íjász edzések során vissza fogok térni időlegesen a bal oldalt lövésre, mert nyakamon az OB és nem sikerült stabil technikát kialakítanom a jobb oldalon lövéssel. A hajításnál elsősorban a 15-20 méter közti cél eltalálását fogom gyakorolni. A többi marad a régi. 

Szombaton lándzsa témájú szeminárium lesz, így a héten beiktatok egy lándzsás edzést, hogy az eddig tanultakat rendszerezzem a fejemben. 

Haj-rá!

Szólj hozzá!
Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://balakor.blog.hu/api/trackback/id/tr2111814175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása