Bordó és Ezüst

2016.09.06. - Kedd

2016. szeptember 06. 20:46 - balakor

Ismét 7 órakor kezdtem, íjászat gyakorlással. Az idő rendkívül kellemes volt, csak esett az eső. Ilyenkor érzi magát az ember a legkeményebbnek. :D
A technika egyre jobban megy, bár a vesszők valami érthetetlen okból kacsázva repülnek ki (ennek még utána kell néznem), de a célzás egyre stabilabb. Jobb és bal kézzel egyaránt lövök és még mindig meglepő, mennyire suta a bal kezem. 

Nap közben rohangáltam, dolgoztam. Rendkívül bosszantó a bürokrácia. 

Mivel a fél csapat nem ért rá, így délután csak egy könnyed íjászedzést tartottam. Az edzés fő témája a gyorstöltés egyik technikájának elsajátítása (tyúkláb-fogás), a kétkezesség kialakítása, a téri-tájékozódó képesség és az általános koordinációs képesség fejlesztése volt az íjászat segítségével. 

Ezt követően futottam kicsivel többet, mint 7 km-t. Egyre több a futó itt mifelénk és ez tök jó! Egy srác kb. a táv háromnegyedétől becsatlakozott és végig a sarkamban volt. Köszi így ismeretlenül is, hogy hajtottál! :D 

Szólj hozzá!
Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://balakor.blog.hu/api/trackback/id/tr811683313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása